otursdag

blogg.se cpar.
skulle läga upp om kläder, men tydligen får inte bilden vara större än 8Mb,
kollade lite på nelly och zoovillage, hittade skitsnygga kläder.
idag blir det alva och ska visa mitt ny tonade hår som är brunt,

kl 23.30 kom jag på att jag skulle måla naglarna, men det var ingen hit,
för kl 4 hade jag beställt tid att ta bort min franska manikyr, när dom hade tagit bort naglarna frågade dom om jag ville ha en färg på naglarna och jag svarade självklart  ROSA. men smart som man är så satte jag min på händerna för jag frös och då pajade nagelacket som nagelisten hade kämpat men så då tog jag på ett rödrosa nagelack och tänkte att jag kunde vara lika duktig som nagelisten, och då pajade jag naglarna ännu mer...
uppdraderar senare

kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0