Ebba Lyckas alltid!

Oj oj oj!
Nu har jag fruktansvärt ont i höger knä. Hade oturen med mig lite idag. Samtidigt har de varit en riktigt rolig dag.
Dagen började med Idrott. Basket, tycker att det är roligt men de är inte någon glänsarsport för min del. På uppvärmningen fick vi springa runt och träna lite skott och så, vilket är ganska roligt. Så skulle jag ducka för en boll och samtidigt sköt jag iväg ett skott mot korgen. Ebba lyckas alltid! Jag får den ena bollen på ryggen, fast det gjorde ju inte så ont, och min boll studsar tillbaka och slår rätt i ansiktet på mig. ööööööö
Så var det dags för matcher att spelas. Jag var ganska borta om jag ska vara ärlig efter bollen i ansiktet, så jag var inte så aktiv i alla matcher förutom sista då det klarnade för mig att de var ju faktiskt basketmatch. Jag körde på och sköt på mål för första gången i alla matcher, satte skottet perfekt och gjorde 1-0.
Där var jag något nöjd, jag och Lisa hade en extra duell borta vid korgen. Haha Roligt.
Sedan gick dagen på som vanligt. Sista vi gjorde innan vi fick sluta var att se på en Cirkus-föreställning i Djäkneskolans gympasal. När vi kom in i omklädningsrummen var man tvungen att ta av sig skorna. Sedan skulle man gå typ två trappor upp för att komma in i gympasalen. Ebba lyckas alltid! Jag lyckas ramla i trappan, stentrappan! Jag kom lite för långt ut på trappsteget så att jag halkade ner och fick de andra trappstegets kant mitt på häger knä!
Nu har jag otroligt ont i knät och usch! Så det blir antagligen ingen Snöfotboll för min del i morgon. Tråkigt..
Så är det Konfa i morgon också, har verkligen ingen lust med det alls! Men det får gå, snart kanske det är slut också.. h3h3.
Nu ska jag ta en dusch, sedan blir det tv och sova!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej hej

fin blogg du har:)

allt bra med dig idag?:)



har lite roliga frågor på min blogg, kolla gärna in dom om du vill det:):)



kram

2010-02-13 @ 12:32:01
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0