Kontring

Jag tänkte att jag kontrar med en snygg skinjacka jag också då.
Mamma var i Göteborg och passade på att ge mitt walk-in-closet lite påfyllning.
En sjukt snygg jacka från zara för bara 600:- . Helt okej pris ju! Checka bara in.
jag ursäktar mitt smått stökiga rum i bakgrunden, schalen låg bara där när jag tog kort.

Men visst blir den bra, är själv mycket nöjd och längtar något otroligt till den där våren som kommer sent i år. Då ska denna vara på. Jo jag like.ar själv i alla fall. Mamma gjorde ett bra val.

För övrigt har jag och Melissa varit ute och jagat praoplats idag. Det gick både bra och dåligt. Vi var på ica och kollade och frågade först en i kassan. Hon är roligt och följde oss till lagret där vi skulle möta någon. På vägen dit berättade hon vad alla vi mötte hette och lite så. Roligt var det när hon sa:
- Och detta är Micke, han är gift.
Hahahah. Jag trodde att jag skulle dö då! Roligt att leta praoplats ändå!
Men det fanns tyvärr bara en plats kvar så vi lämnade ica och begav oss till Kaffehuset och Magasin1. Kaffehuset tog inte emot prao och Magasin1 hade en redan som det inte fanns speciellt många uppgifter till. Sedan gick vi till Källeskolan, tänkte, Jaha de får väll bli Källeskolan. Då var rektorn där sjuk så vi fick nummer, men ingen vågade ju ringa. Vi gav upp. Melissa gick hem till sig och jag till mig.
På vägen hem tänkte jag på var det mer fanns. Jag funderade på Gymmet, men jag vet inte. Sedan började jag tänka på Jula, sms:ade Melissa men det tyckte inte hon. Jag fortsatte på den delen av stan och kom på den lysande idéen Djuraffären, över Jula. Det skulle ju vara kul! Så i morgon efter skolan tar vi oss en promme upp dit och kollar. Blir det inte så, ja då blir det Källeskolan, vi har i alla fall en Plan B. De är alltid bra att ha.
Hoppas att någon orkade läsa detta. För det blev en hel del. Hoppas också att alla är friska och krya i detta vinterland och har haft en någorlunda bra Måndag.
Hundra lyckokramar från mig, hoppas att jag får några tillbaka så turen är med mig i morgon. Juste! Nu glömde jag säga, fick faktiskt MVG i Biologiprovet i Fredags, är grymt nöjd!
Ja det var de.

Kommentarer
Postat av: joline&agnes

jackan va riktigt fin!

2010-02-10 @ 21:30:58
URL: http://weknowu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0